Emakume bat desagertu egin da. Bi gizon haren bila atera dira: biek maite dute. Zergatik joan zen? Gizon bakoitzak bere susmoa du, baina besteari ezkutatzen dio; bata, arraroa bada ere, ez da sekula bestearen aurkari izango. Bietako inor ez dago zuzen, baina existitzen al da zuzen dagoen norbait? Bat-bateko ihes hori fikzioen segida baten muin sekretu gisa agertzen da, eta filmak, sotilki, korapilatu egiten ditu fikzio horiek: aspaldi galdutako beste emakume baten bihotzaren sekretua; agidanez inork sumatzen ez duen naturaz gaindiko jazokizun batek astindutako landa-herri bateko bizitzaren sekretua; lautadaren sekretua, etengabe hedatzen eta dena irensten ari dena, arrastiriaren ondoren mundua beregatzen duten itzalak bezala.