Astak kazetari gisa egiten du lan Norvegia mendebaldeko kostalde-herri batean, eta bertakoa izateari esanahia eta zentzua aurkitzen saiatzen ari da. Asilo-eskatzaile baten desagerpenaren egia ezkutua bilatzen ari dela, bere bizitza pertsonalean eta justiziari buruzko ikuspegian eragina izango du bilaketa hark.