Ehun urtez baino gehiagoz, Josefine Mutzenbacher, Vienako prostituta baten istorioa eleberria polemikoa izan da haurren eta emakumeen sexualitatearen deskribapen lizunak egiten dituelako. Anonimoki argitaratu bazen ere, eleberria Felix Salten idazle austriarrari (Bambiren egilea) egotzi izan zaio luzaroan, eta, aldi batez debekatuta egon bazen ere, Vienako literatura-lan entzutetsu gisa ere aitortu izan da mundu-mailan. Egunkari-iragarki baten bidez, Ruth Beckermanek casting baterako deialdia egingo du, eleberri pornografiko ezagun horren film bat egiteko: "16 eta 99 urte bitarteko gizonak behar dira".