Teknologia berriak aldatzen ari dira erlojuak egiten diharduen XIX. mendeko herri suitzar bat. Josephine langile gazteak erloju mekanikoen bihotzean etengabe oszilatzen duen gurpiltxo bat fabrikatuko du. Dirua, denbora eta lana antolatzeko modu berrien eraginpean, erloju-fabrikatzaile anarkisten toki-mugimenduan sartuko da Josephine, eta Piotr Kropotkin bidaiari errusiarra ezagutuko du han.