Carla haurdun eta biluzik dago, amak Carlak sabelean zuenean egiten zituen jarrerak imitatzen. Eguzkiaren argi orbanduna leihoetatik erortzen da. Guraso eta aitona-amonen Super-8ko boladak ikusten ditugu, horiek irribarrez, josten, poesia errezitatzen ari direla. Orduan, neska gazte batek 60ko hamarkadatik gaur egun arte (1980ko hamarkadatik igarota) bidaiatuko du, emakumeotasunaren eta historiaren atalaseak zeharkatuz, eta Carla haurdunarekin eta topo egingo du Kataluniako kostaldeko urdin argiaren ondoan.