Zinema pornoko zuzendari adintsu batek iruzkin bat egiten du 2022an, 1972an zuzendu eta duela gutxi berraurkitu den underground film baten DVDrako. Filmean agertzen den gizon sexi eta eder-ederrak hainbat amets erotiko bizi dituen bitartean, zuzendariak filmaren atsekabea adierazten du protagonistarekiko harremanak ez duelako funtzionatuko.