Giza espeziea ingurune sintetiko batera egokitzen den heinean, gorputzak eraldaketa eta mutazio berriak jasaten ditu. Saul Tenser performance artista ospetsuak bere organoen metamorfosia erakusten du Caprice lankidearekin abangoardiako emanaldietan. Timlin Organoen Erregistro Nazionaleko ikertzaileak obsesiboki jarraitzen ditu bere mugimenduak, eta orduan talde misteriotsu bat deskubritzen da... Bere eginkizuna: Saulen ospea erabiltzea giza eboluzioaren hurrengo fasea argitzeko.