Gure garaiko artista handienetako batek, David Bowiek, kultura aldatzen eman ditu 50 urte baino gehiago. Orain arte ezezagunak ziren irudi eta antzezpen zoragarri eta kaleidoskopikoen bidez kontatua eta Bowieren hitzek eta musikak ainguratua, Moonage Daydream filmak mundu paregabe batean –Bowie munduan– murgiltzeko proposamena egiten die ikusle-entzuleei.