Aitaren −Pearson erreberendoaren− fede itsuak harrapaturik, Lenik lagundu egiten dio bere misio ebanjelikoan. Garrantzi txikiko istripu bat izan eta El gringo izeneko gizon baten tailerrean gelditu beharko dute. Erreberendoa Tapiocaren −mekanikariaren semearen− arima salbatzearekin obsesionatzen denean, Lenik bere patua onartzeko unea iritsi dela jakingo du.