Botero familiako aita hil egin da. Ignacia andrea, lau seme-alabaren ama maitekorra, ziur dago bere seme gazteen Gabriel argi-argiak miseriatik aterako duela familia. Anbizioak eta Gabrielekiko indibidualismoak familia pozoituko du.