1963an, Informazio eta Turismo Ministerioak enkargu bat egin zion José Val del Omar zinemagileari: New Yorkeko 1964ko Erakusketa Unibertsalerako Festivales de España kanpainari buruzko hamar film labur. Ekimen kultural horren ikuskizunak Espainiako zenbait hiritan dokumentatzeko aitzakiarekin, Val del Omarrek lirizismoaren eta antropologiaren artean dabilen unibertso oniriko bat zabaltzen du. Film hau azken bi atalei dagokie, Luna de Sangre eta Festival en las entrañas.