La Pampan zehar egindako bidaia luze baten egunkari zinematografikoa da hau, Guillermo Enrique Hudsonen −William Henry Hudson izenez ere ezaguna denaren− pausoei jarraituz. Hudson irudi enigmatikoa da, paradoxaz betea: gautxo argentinarra zela idazle ingeles bihartu zen. Armadan borrokatu zuen "basatien" aurka, baina defendatu ere egin zituen. Obsesioz idatzi zuen bere jaioterriaz, baina ez zen hara inoiz itzuli. Bidearen bolta eta erreboltetan, nahastu egiten dira uste dokumentala, oroimen pertsonala... eta ametsak.