India mendebaldeko itsasertzean, urrutiko herri batean, elkarrengandik urrun bizi diren bi anai-arreba, Rachana eta Prakash, amaren hileta-errituak egiteko elkartuko dira berriz. Hurrengo egunak elkarrekin ematen dituztela, gizona eta emakumea elkarrengana hurbilduko dira, baina kontu handiz; bata ahazten saiatuko da, eta bestea, berriz, euren maitasunaren oroitzapena gordetzen ahaleginduko da.