Espetxean hamar urte eman ondoren, Yu bere jaioterrira −Hainan uhartera− itzuli eta Hongekin −bere aspaldiko maitalearekin− zuen harremana berpizten saiatuko da. Hongek apartamentu bat nahi du erosi eta horrek zenbait zailtasun ipiniko dizkie, baina nekaezinak direnez, nahikoa indar izango dute bakoitzak bere bizitzarekin jarraitzeko eta bestearen absentzia konpentsatzeko.