Stefan, Bruselan bizi den eraikuntzako langile errumaniar bat, bere herrialdera itzultzear dago. Zopa handi bat prestatu du lapiko batean hozkailuan zituen soberako gauzekin, lagun eta senideen artean agur-opari gisa banatzeko. Joateko prest dagoela, goroldioei buruzko doktoretza prestatzen ari den neska txinatar-belgikar bat ezagutuko du. Ia ikusezina denari emandako arretak seko geldiaraziko du.