Samuel Beckett literatura-jeinuak alderdi askotako bizitza bizi izan zuen: bon vivant paristarra, Erresistentziako borrokalaria Bigarren Mundu Gerran, Nobel Saria irabazi zuen antzerkigilea, senar emakumezalea, ermitaua. Baina jaso zituen lausengu guztiak gorabehera, bere ahuleziez erabat jakitun zen Beckett. Egilearen ethos ospetsuaren araberako ("Dantzatu lehenik, pentsatu gero") izenburua duen filmak XX. mendeko ikono horren bizitzaren berri ematen digu.