Tokio aldirietako Tama New Town delakoan −1971n herrialdeko etxebizitza-proiektu handien gisa sorturiko auzoan− kokaturiko istorioa, hiru emakumeren bizitzak ehuntzen dituena. Egun batean pertsona baten oroitzapen baliotsuak durundi egiten du beste baten bizitzan.