Oana Pfifer terapeuta gaztea apurka-apurka korapilatuko da bere pazienteari egiten dizkion galderekin. Bere urtebetetzeaz kezkatuta, Mihai, Oanaren anaia, kontrola dezakeena baino askoz ere handiagoa den istorio batean harrapatuta dago. Septimiu –Oanaren senarra– bere osasunaz kezkatuta dago, eta arreta handirik gabe entzuten du bere lankide bat tartean izan zuen istorio bitxi bat. Narcis Patranescu krimen antolatuaren arloko inspektoreak istorio kezkagarri eta ilun bati egin beharko dio aurre, hileta batean neska gazte bat itauntzen duen bitartean.