Ukraina, 1996. Bost hilabete geratzen dira herrialdean heriotza-zigorra eteteko, eta bi lagun zahar, poliziako detektibe bat eta auzitegiko psikiatra bat, lankide baten hilketa ikertzen ari dira. Gazterik, bi protagonistak hildakoaren alargunarekin maiteminduta zeuden. Iraganeko oroitzapenetan murgilduta, euren seme-alabek bizi beharko duten etorkizuna sortuko dute oharkabean, euren gurasoen itxaropen galduen fruituak bilduz.