1985, Buenos Aires, Argentina. Azken diktadurako (1976/83) Batzar Militarren epaiketa ari da gauzatzen, gizateriaren aurkako krimenengatik salatuak izan ondoren. Bigarren Mundu Gerraren ondoren Nurembergen jazo zen bezala, epaiketa osoa U-matic zintetan grabatu zen. 90 egunez, izugarrikeriaren testigantzak eta azken epai bat entzun ziren: "Sekula gehiago ez". Diktaduraren defendatzaileak eta hura babestu zutenen jarrera politiko eta ideologikoak. Torturaren eta minaren istorioak biktimen ahotsean. Bizitza eta heriotza areto berean. Iraganeko artxibo gisako film bat, abiapuntu bat planteatzen duena.