Sano eta Miyata, haurtzaroko bi lagun, elkarrekin daude Ozeano Barearen aurreko resort batean, oporretan. Miyata, konspirazio-teoriekin obsesionatuta, Sano konbentzitzen saiatzen da halako ideietan sinets dezan, baina Sanok ez duenez sinetsi nahi, ika-mika dabiltza. Miyataren telefonoak egun osoa ematen du joka, eta Sanok, pazientzia galdu ondoren, dei bati erantzungo dio. Miyataren aita da eta gauza ulertezinak esaten ditu, dementziagatik seguruenik. Telefonoa harrituta eskegi eta etxera joaten saiatuko da Sano Miyatarekin.