Istorioak Juan eta Marcosen urratsei jarraituko die. Buenos Airesen bizi diren bi iruzurgile horien ekintza 24 ordutan gertatzen da. Denbora-tarte horretan, protagonistek elkar ezagutu eta negozio batean elkarrekin lan egitea erabakiko dute, irabazi handiak lortzeko irrikaz. Misioa nueve reinas izeneko zigilu faltsu batzuk lapurtzea da, enpresaburu milioidun batek bere bilduman izan ditzan. Protagonistek egun bat baino ez dute izango lapurreta egiteko, eta trebetasun handiz jokatu beharko dute gutiziatutako harrapakina eskuratzeko.