Éléonore mendebalderaltz doa, baina autoa Bretainia erdian (Frantzian) matxuratuko zaio. Han bungalow bat alokatuko du laku baten pareko kanpin batean; diotenez, elezaharretako piztia bat bizi da laku horretan. Mobile hometik mobile homera, orainaldia behatu eta iragana gogoratuko du protagonistak eta, azkenean, fikzioak hartu egingo du.