Rosak eta bere lagunek gaua "uhartean" igarotzea erabaki dute, beren erresuma bihurtu duten hondartza-tarte batean. Udako azken gaua da, 18 urte betetzear daude, denetarik ari dira esperimentatzen eta agur esango diote elkarri.