Autokarabana zahar bat Errusiako probintzia urrun bat zeharkatzen ari da, barruan nerabe bat, haren aita eta herdoildutako film-proiektagailu bat daramatzala. Denbora luzea daramate errepidean, leku misteriotsu eta bitxien artean noraezean, isolatutako lekuetan zehar. Alaba ohituta dago aitaren malenkoniara eta haren bizitzan joan-etorrian ibili ohi diren emakumeetara. Aitak alabaren gutiziak jasaten ditu. Baina dena aldatuko da iparralderako bidaian, euren mundua −toki estu hartan itxaropen, zauri, beldur eta lurperatu gabeko iraganarekin batera paketatua− azkenean lehertzen denean.