Urteko azken eguna da eta gaua iristen ari da Toyama hiri japoniar txikira. Gizon bat komun publikoetara doa ahaztutako objektu bat berreskuratzera. Alabaina, bainu bero baten promesak hor barruan geratzera behartuko du gizona.