Urteak kanpoan eman eta porrot egin ondoren, seme iriole batek aita zaharraren etxera itzuli behar izan du. Bi gizonak, beren emozio kontrajarriekin borrokan, oroitzapen, amets eta beldurrei aurre egin beharko diete bere garaian elkartu zituen emakume hura jada existitzen ez deneko mundu batean.