Peterren gurasoak dibortziatu egin ziren 65 urte elkarrekin eman ondoren; 35 urte igaro eta gero, Peterren emazteak utzi egin zuen, eta bere semeek –Nickek eta Mickeyk– euren bizitza egiten dute. Peter Tulumera joango da hegazkinez, eta Nicken ezkondu aurreko agurrean –Mickeyk antolatutakoan– baimenik gabe sartzen denean, konturatuko da bera ez dela krisian dagoen bakarra.