Jaio zenetik, Brianek bi hatz baino ezin ditu mugitu, muskulu-atrofia degeneratiboa baitu. Fenomeno bihurtu da Brian mundu osoan sare sozialei esker, modako gamer eta streamerra baita. Milioika follower ditu, egiten duen orotan jarraitzen diotenak, eta Javier Fesserren Campeonex filmarekin egin berri du debuta zineman. La vida de Brianeitor pelikulak gainditze-istorio liluragarri bat kontatzen digu: Brian nola bihurtu den Brianeitor2002, duen desgaitasun fisikoa gorabehera.