La Cañada, Europako kokaleku irregular handiena, urtebete baino gehiago egon da argindarrik gabe. Suaren argitan, Tonik −13 urteko mutiko batek− jakingo du Nasser −bere lagunik onena− betiko joango dela. Etorkizun posible bati buruzko kondairen artean, Tonik bere lagunarekin emango dituen azken uneak harrapatuko ditu eta harekin konektatuta mantentzeko modu bat bilatzen saiatuko da.