Bere semeari heriotza eragin zion sarraski batetik bizirik atera zen Daut, eta 20 urtez gutun bat entseatzen aritu da. Egun horretan ikusi zituen izugarrikeriei buruz inoiz deklaratzera deitzen badu Hagako Auzitegiak, zer esango duen jaso nahi du gutun hartan. Oroitzapenen zama astunagoa bihurtuko zaio anaia gaixotasun batek jota hil dela jakitean, orain Daut gertaera gogoratzeko bizirik atera den azkena izaki. Testigantzaren xehetasun garrantzitsuetan huts egiten hasiko zaio burua. Baliteke bere semearentzat justiziarik inoiz ez lortzea. Bere anaiarentzat. Bere lagunentzat. Barkatuko al diote hildakoek amore eman eta ahanzturaren mende jartzeagatik?