Mitsuru, Go eta Azuma auto telegidatu batekin jolasten ari dira parke batean. Bat-batean, eraikuntza-langile batzuk atzetik joaten hasiko zaizkienez, hirian zehar ihes egingo dute. Hiru mutilak banandu eta leku arraroetan amaituko dute.