Duela 16 urte elur-jausi baten ondorioz hil ziren, Nevado del Ruiz sumendira igotzen ari zirela, Pirsas taldeko 11 ume scout. Nire anaia horietako bat izan zen. Gure familiak gainbehera egin zuen, inork ez baitzuen jakin nola hartu bere gain dolua, eta ni erabat bakarrik geratu nintzen. 16 urte geroago, sumendirako igoera berritzea eta nire familiaren oinazeak ikertzea da heriotzari, doluari eta egokitzapen emozionalari buruzko kontakizun pertsonal eta intimo bat eratzeko bidea. Itzulera honek itxaropen pixka bat emango didaten erantzunak bilatzea du xede bakarra.