Duela urte batzuk, itxuraz galduta zegoen hizkuntza bat −chaná izenekoa− hitz egiten zuen gizon bat agertu zen. Handik gutxira hiztegiak argitaratu eta hizkuntza erabat berreskuratu zen. Gizon horrek, halaber, gaur egun Volgako alemanen bizileku den toki berean kokatu zituen chanák, Entre Ríos probintzian; komunitate horren dialektoa ere galtzen ari da hor. Izen bereko poema-liburuan oinarritua, alemaniarren herrixka haietan bizi den eta hizkuntza berriari buruzko film bat prestatzen ari den lagun talde baten istorioa da Sombra Grande.