David −erdi klaseko judu gazte homosexual bat, lodikotea eta hegan egiteari beldurra diona−, Europatik Buenos Airesera itzuliko da osaba hil zaiolako. Itzultzean, Davidek jakingo du amak aitaren arnasgailua deskonektatzea erabaki duela, aspalditik gizona bizirik mantentzen duen gauza bakarra. David haurtzaroko etxera itzuliko da, eta amarekiko elkarbizitza intimoaren eta estutasun existentziala betetzeko gogo biziaren artean biziko da. Buenos Airesen egunak aurrera doazen bitartean, ospitalean diharduen aita saihesten ahaleginduko da David, baina patuak edozer egingo du topaketa hori gerta dadin.