Ba al dago gure hileta imajinatzeko modurik? Halina Podlasieko azken hileta-kantarietako bat da. Bere seme Andrzej ehorzlea da. Milaka pertsona igaro dira beste aldera ama-semeek lagunduta. Semeak zuloak egiten zituen, eta amak, berriz, abestu. Protagonisten existentzian, bizitzak heriotzarekin talka egiten zuen. Normaltasunak izpirituekin. Errealitateak ametsarekin. Hileta-kexuak isiltasuna hautsiko du.