Gerraosteko Japonian, gizon batek kalean haur galdu bat aurkitu eta etxera eramango du, baina inork ez du haur hori hartu nahi, ezta gau batez ere. Azkenik, alarguntsa zakar batek hartuko du. Hurrengo egunean, haurra bere auzora eramango du emakumeak eta jakingo du haurraren aitak Tokiora alde egin eta abandonatu egin duela.