Itxasok 17 urte ditu eta Mexikon bizi da. Alabaina, ama hiltzean, Euskal kostaldeko herri batera joan beharko du Mikel aitarekin bizitzera. Mikel surf-txapelduna izan zen bere garaian eta eskola txiki bat zuzentzen du gaur egun. Itxasorentzat, ordea, gizon ezezaguna da Mikel, eta oso desberdinak izanik ere, elkar ulertu beste erremediorik ez dute izango.