Artea maite duen kritikari gastronomiko sofistikatu bat, oso probokatzailea (bere txartel pertsonalak bere izena esaten du eta behean "ezer ez", lanbide eta rolei iseka egiteko), edozer konpontzen dion andre batekin eman ditu azken hamarkadak (laguntzaile pertsonal, giltzain eta sukaldari antzeko batekin, alegia). Egun batean, andrea hil eta gizona konturatuko da ez dakiela ezer egiten. Paraguaitik datorren neska eskarmentugabe eta xalo bat hartzea erabakiko du, eta hutsetik irakatsi beharko dizkio bere bizitzako kontu zenbaezinak (harremanak, gustu pertsonalak, kultura, gastronomia-gaiak, etab.). Kulturen eta belaunaldien arteko talka horren ondorioz egoera ezohikoak, biziak, kontraesankorrak eta samurrak sortuko dira, eta ikasitakoa kapitalizatuko dute biek. 5 ataleko minitelesaila telebistarako.