Mediku baten eta erizain baten maitasun-istorioa gudaleku bateko leherketen erdi-erdian. Sakura erizaina da kanpaina-ospitale batean, eta gaixorik dagoen soldadu baten erasoa jasango du. Soldadu zaurituak kontsolatzeko prest dago, beharrezkotzat joz gero. Gizonezkoen sexualitateari, emakumeen debozioari eta gudu-zelaiko miseriari buruzko film zirraragarria, gerraren kontrakoa.