Salvador Allende presidentearen Unidad Popular delakoaren prozesuaren –1973an Txilen izandako kolpe zibiko militarraren aurrekoaren– interpretazio satirikoa. Mundu ezberdinak kateatzen dituen kontakizun koral bat da filma. Batetik, langileen eta lumpenaren mundua dugu, Lucho pertsonaia nagusiarekin; bestetik, Unidad Popular delakoaren aldeko intelektual talde baten mundua (burgesia txikiaren ordezkariak biltzen dituen fronte poetiko bat). Une jakin batean, pertsonaia horiek gurutzatu eta adiskidetu egingo dira (ustez, behintzat), baina indarkeria handiko eszenekin amaituko da harreman hori, garaiaren interpretazio satirikoa izanik.