Johann Cruyff kapitain duen Fútbol Club Barcelona taldeari ondo doakio. Horrenbestez, Sebastián peña bateko bazkide egingo da, eta nagusiaren alaba –Juliana– ezagutuko du hor. Julianak etengabe seduzituko du gure protagonista eta ezkontzea erabakiko dute azkenean. Zoritxarrez, ezkontza ligako partida garrantzitsuenaren egun bererako dago programatuta: Barça-Madril partida klasikoa.