Suitza. Joan den mendearen amaiera. Aloïse hil zeneko ospitale psikiatrikoa emakume sentibera eta ulertu gabe honek sortutako lanen erakusleihoa da gaur egun. Ederto filmatutako eta bikain zuzendutako film honek galdera bat planteatzen du: nola liteke itxuraz zuhurra eta talentuduna den espiritu bat lau hamarkada luzez egotea gaixotasun mentala duen norbaiten tranpan? Benetako istorio batean oinarritua.