Marisolen senarra hil zeneko egunaren urteurrenean, bizilaguna obrak egiten ari dela giza aztarnak deskubrituko dira. Aurkikuntza horren kointzidentziak izutu egingo du Marisol, ameslari superstiziosoa baita, eta bere hilkortasun propioari aurre egin beharko dio.