Hainbat ahizpaz osatutako pop kristauko musika-talde baten bideo biralak eragina izango du Enricen bizitzan. Enric tormentatuta bizi da, haurtzaroa markatu egin baitzion amaren kontrolak, erlijio-fanatismoak eta mesias-eldarnioek.