Federico eta Simón anaiek bete-betean bizi dute nerabezaroa, baina egun batean Simón hil egingo da festa batean balkoi batetik erori ondoren. Federico, familia gainbeheratzen ari den bitartean, azken eskola-asteak normaltasunez bizitzen saiatuko da, baina dolua egin ezinik, hildako anaiaren neska-lagun Laurarengana hurbilduz joango da; agidanez, lasaitu egiten du horrek nolabait.