Minato mutiko gaztea arraro jokatzen hasten denean, bere amak zerbait gaizki doala sentituko du. Jokabide arraro horren erantzulea haurraren irakaslea dela jakitean, eskolan olarka sartu eta zer gertatzen ari den jakin nahiko du. Alabaina, istorioak amaren, irakaslearen eta haurraren begien bitartez aurrera egiten duen heinean, egia apurka-apurka azaleratuko da...