Lolari, 16 urteko nerabe bati, seihileko bat Alemanian ikasten emateko aukera suertatuko zaio errekuperatu beharreko irakasgaiak prestatzen ari dela. Neskatoak joan nahi luke, baina familiak, ordea, ez, Lolaren ahizpa zaharraren buru-nahasmenduak gaindituta bizi baitira. Familiarekiko harremanaren ezegonkortasunaren eta akiduraren ondorioz, Lolak tematuta jarraituko du Alemaniara joateko ideiarekin, eta esperientzia berrien bila abiatuko da, bere nortasunari eta inguruko zirkunstantziei beste begirada bat emateko.