Amaren falta sumatzen duen Mahito izeneko gazte bat bizidunek eta hildakoek partekatzen duten mundu batean murgilduko da. Han, heriotza amaierara iritsi eta bizitzak hasiera berri bat aurkituko du. Hayao Miyazakiren fantasia erdi-autobiografikoa, bizitzari, heriotzari eta sormenari buruzkoa, adiskidetasuna omentzeko sortua.