Uda bero eta lehorra, azken urteotako beste hainbat bezala. Baso-suteak kontrolaezinak dira. Lau gazte Itsaso Baltikoaren ondoko opor-etxe batean elkartu dira, Ahrenshoopetik gertu. Astiro eta oharkabean, sugarrek hesitu eta harrapatuta geratuko dira, baina zeru gorri bat dutela gainean, zalantza eta beldurra izango dira harrapatuko dituztenak, baina ez suteengatik: maitasuna da benetan izutzen dituena. Zoriona, lizunkeria eta askapena ez ezik, jeloskortasuna, erresuminak eta tentsioak ere bai. Sinbolismoaren eta errealismoaren artean etendako filma, oso dibertigarria eta zeharo tragikoa.